09.05.2016

Rulada de cacao cu branza dulce

Rapida si buna...o combinatie delicioasa si pe placul nostru. Cu siguranta o sa devina si preferata voastra!😉 




Daca probati reteta de Rulada de caco cu branza dulce si stafide, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Reteta de inspiratie aici.


     Ingrediente
     Blat:

  • 3 oua 
  • 2 linguri faina 
  • 3 linguri zahar 
  • 1 lingura cacao 
  • o lingurita praf de copt 
  • un varf cutit de sare 
     Umplutura:
  • 400 g branza de vaci (scursa bine) 
  • un ou 
  • o lingura smantana 
  • 3 linguri zahar pudra 
  • 50 g stafide 
  • o lingurita esenta de rom 
  • un varf cutit sare 





Aici gasiti reteta RULADEI CU CREMA DE CACAO.

Aici gasiti reteta RULADEI CU GEM.


Mod de preparare
Umplutura:

Intr-un bol mixam branza cu oul, sarea, zaharul, zaharul vanilat si smantana, iar la sfarsit incorporam cu lingura stafidele inmuiate in rom.
Blat:
Separam albusurile de galbenusuri si mixam albusurile spuma cu un varf cutit de sare.
Separat, mixam  galbenusurile cu zaharul, apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt si cacao(am folosit un tel) .
Peste compozitia de galbenusuri adaugam treptat  spuma de albus amestecand cu telul sau o spatula.
Tapetam o tava (22x27cm) cu hartie de copt, punem branza intr-un strat uniform si acoperim cu aluatul de cacao. Nivelam frumos si  dam tava la cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru aproximativ 20-25 de minute.
Cand este gata, rasturnam pe un prosop de bucatarie, scoatem cu atentie hartia de copt, rulam strans si lasam sa se raceasca.
Pudram rulada( rece) cu zahar si o portionam. Este delicioasa!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu DULCIURI.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu