25.05.2016

Ciorba de peste



O ciorbita usor de preparat, gustoasa si sanatoasa.


loading...


      Ingrediente:
  • 1 kg cozi si capete de pește (am avut de crap si caras)
  • 2 cepe
  • un morcov
  • ardei rosu si verde(am folosit congelat)
  • telina(am folosit congelata)

  • o cescuta rosii cubulete
  • 1 l bors (preparat in casa)
  • 3 linguri orez
  • 4 linguri ulei
  • sare
  • cateva fire de leustean si patrunjel







Mod de preparare:

Legumele taiate marunt le punem la inabusit in ulei.
Cand incep sa se inmoaie turnam aproximativ 1,5 l apa fierbinte si lasam sa fiarba.
Cand sunt aproape fierte adaugam orezul si potrivim gustul de sare.
Adaugam si rosiile .

Cand orezul este fiert turnam borsul pe care l-am dat inainte intr-un clocot .
Peștele il punem la sfarsit si-l lasam doar cateva minute sa clocoteasca.
Oprim focul si adaugam verdeata tocata marunt.
Sa va fie de folos!
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.














loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente