17.03.2016

Tocanita cu carne de vitel si morcovi

O tocanita simpla, hranitoare si foarte gustoasa. carnita frageda si sos delicios...tot ce e mai bun! 😋

Daca probati reteta mea de Tocanita cu carne de vitel si morcov, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.

 
      Ingrediente:
  • 1 kg carne de vitel
  • 3 cepe
  • 3 morcovi potriviti ca marime
  • 2 linguri pasta de ardei si rosii (putei folosi bulion )
  • 400 ml supa de vita sau apa(aproximativ)
  • 2-3 linguri  ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel 




Aici gasiti reteta TOCANITEI CU CARNE DE PORC.
Aici gasiti reteta pentru CIORBEA DE VACUTA.



Mod de preparare:
Spalam carnea si o tamponam cu hartie absorbanta.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam carnea taiata in bucati potrivite. O calim pana scade toata zeama lasata si bucatile de carne se rumenesc frumos.
Adaugam ceapa curatata, spalata si tocata cubulete. Curatam si spalam morcovii.
Cand ceapa se inmoaie adaugam morcovii taiati in rondele.
Lasam sa se caleasca impreuna 4-5 minute, completam cu supa(apa) cat sa acopere carnea si condimentam cu boia, sare si piper macinat.
Cand incepe sa fiarba dam cratita la cuptorul preincalzit( foc potrivit) pentru aproximativ 35-40 de minute sau pana carnea devine frageda. Daca este nevoie mai completam cu supa/apa. Spre final punem pasta de ardei si mai lasam sa fiarba aproximativ zece minute. La sfarsit presaram patrunjelul tocat. Bunatate!💜
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.!
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu