13.03.2016

Tocanita cu telina si pui

Tocanita cu telina si pui este un preparat aromat si plin de savoare. Altadata, am adat si un borcan de ciupercute taiate in felii. Recomand cu drag sa o faceti si voi😊!


Daca probati reteta mea de Tocanita cu telina si pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.

loading...


       Ingrediente:
  • carne de pui(am folosit 2 pulpe si 1/2 piept)
  • o radacina de telina(cca 600 g)
  • 2 cepe
  • un morcov
  • ardei gras rosu si verde(cate 1/2 bucata)
  • o lingura pasta de ardei- se poate inlocui cu pasta de rosii
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • 4-5 ml ulei
  • o lingura faina
  • patrunjel verde




Aici gasiti reteta PUIULUI CU CARTOFI SI ROSII LA CUPTOR.

Mod de preparare:
Spalam si portionam carnea de pui. Punem uleiul la incins intr-o cratita si rumenim usor carnea.
Cand este gata, o scoatem si in acelasi ulei calim ceapa tocata marunt. Adaugam morcovul dat pe razatoarea mica, apoi ardeiul gras. Le lasam la calit 2-3 minute, apoi adaugam telina curatata spalata si taiata cubulete potrivit de mari. Inabusim si telina cu restul legumelor 1-2 minute. Punem din nou carnea in cratita deasupra legumelor si adaugam aproximativ o cana cu apa.
Acoperim cratita partial cu un capac si lasam mancarea sa fiarba cam 20-25 de minute sau pana carnita si legumele sunt bine patrunse.
Spre final adaugam pasta de ardei si condimentam dupa gust cu  boia, sare si piper macinat.
Diluam faina cu putina apa, o amestecam in tocanita si mai lasam sa dea cateva clocote.
La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Aromata si gustoasa aceasta tocanita!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete de MANCARURI CARNE/PESTE.













loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu