11.03.2016

Mini Pavlova

Daca aveti albusuri ramase si nu stiti ce sa faceti cu ele va recomand acest desert ....se prepara relativ usor si este un deliciu.😋😊 


Daca probati reteta mea de Mini Pavlova, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

   Ingrediente
   Bezea:

  • 5 albusuri
  • 200 g zahar
  • 2 linguri rase cu amidon
  • 1 lingura otet
  • un varf cutit de sare
   Decor:
  • 300 ml frisca lichida
  • 50 g ciocolata cu lapte
  • fructe tropicale din compot
  • kiwi

Mod de preparare
Bezea:

Punem albusurile intr-un bol, adaugam sarea peste ele si le mixam pana obtinem o spuma tare.
Adaugam in 2-3 reprize zaharul si mixam pana acesta se dizolva complet. Odata cu zaharul picuram si otetul. Cand s-a format bezeau lasam mixerul deoparte si cu ajutorul unei spatule de bucatarie incorporam amidonul. Amestecam usor, de jos in sus, cu miscari largi.
Punem bezeaua intr-o seringa de bucatarie sau posh si formam cercuri cat mai egale intr-o tava in care am asternut hartie de copt. Lasam distanta intre ele pentru ca mai cresc la copt.
Dam tava la cuptorul preincazit la foc foarte mic (cam 110
ºC) pentru aproximativ o ora si un sfert.
Bezelele sunt coapte atunci cand se desprind cu usurinta de pe hartie si sunt usor rumenite pe talpa.
Cand sunt gata, inchidem cuptorul si le lasam acolo pana se racesc. Cand se racesc le scoatem din tava si le asezam pe un platou. Umblam usor cu ele pentru ca sunt casante.
Decor:
Amestecam ciocolata rupta bucatele cu 3 linguri de frisca si o punem intr-o craticioara pe foc mic. O lasam doar cat sa se topeasca( fara sa fiarba) si cand se raceste o amestecam cu restul de frisca batuta.
Ornam fiecare bezea cu crema de frisca, iar deasupra asezam fructele. Un deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de DULCIURI.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!