11.03.2016

Mini Pavlova

Daca aveti albusuri ramase si nu stiti ce sa faceti cu ele, va recomand acest desert delicios.



loading...
     Ingrediente
     Bezea:

  • 5 albusuri
  • 200 g zahar
  • 2 linguri rase de amidon
  • o lingura otet
  • un praf de sare

     Decor:
  • 300 ml frisca lichida
  • 50 g ciocolata cu lapte
  • fructe tropicale din compot
  • kiwi


Mod de preparare
Bezea:

Am pus albusurile intr-un bol, am adaugat un praf de sare si le-am mixat pana am obtinut o spuma tare.
Am adaugat in 5-6 reprize zaharul ,am mixat pana acesta s-a topit apoi am pus otetul.
Amidonul l-am incorporat amestecand usor cu o spatula.
Am pus spuma de albus intr-o seringa de patiserie si am format cercuri cat mai egale intr-o tava in care am asterunt hartie de copt. Am lasat distanta intre ele pentru ca mai cresc la copt.




Am dat tava la cuptorul preincazit la foc foarte mic (aproximativ 110 grade C) ,pentru aproximativ o ora si un sfert.
Bezelele sunt coapte atunci cand se desprind cu usurinta de pe hartie si sunt usor rumenite pe talpa.
Cand au fost gata, am stins flacara si le-am lasat sa se raceasca in cuptor ,apoi le-am scos si le-am asezat pe un platou.
Decor:
Am amestecat ciocolata rupta bucatele cu 3 linguri de frisca si am pus-o intr-o craticioara pe foc pana s-a topit( fara sa fiarba) Dupa ce s-a racit am amestecat-o cu restul de frisca batuta.
Am ornat fiecare bezea cu crema de frisca si fructe.
Sa va fie de folos!












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente