22.03.2016

Ficatei cu cartofi la cuptor


Aveam niste ficatei si nu stiam cum sa-i gatesc. Am ales aceasta varianta simpla si rapida... mi-au placut foarte mult si sper sa va placa si voua!
loading...



     Ingrediente:
  • 1,200 kg cartofi
  • 0,500 kg ficatei
  • 3-4 linguri ulei
  • sare
  • piper



Mod de preparare:

Curatam,spalam si taiem cartofii in bucati potivit de mari.
Ii punem intr-o oala la fiert cu apa si un praf de sare. 
Ii lasam sa fiarba doar pe jumatate  apoi ii punem intr-o strecuratoare la scurs.

Spalam si curatam bine ficateii.
Ii punem la fiert intr-o oala cu un praf de sare pentru aproximativ 10 minute10 minute. 
ii lasam la scurs intr-o strecuratoare.






Asezam cartofii si ficateii fierti intr-un vas care merge la cuptor.
Ii stropim cu 3-4 linguri de ulei si ii asezonam cu sare si piper. 
Dam vasul la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 35 de minute,pana ficateii si cartofii sunt patrunsi si se rumenesc usor. 
Ii servim cu muraturi sau salata preferata. Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.







                                       
loading...
loading...

2 comentarii:

  1. Ieri am poftit ficatei , dar nu erau refrigerati in marketul in care intrasem .... :( Gasesc eu , ca mi-ai facut o poftaaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru vizita,Diana!...sa-i faci ca sunt tare buni..astept sa-mi spui cum ti-au placut. O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere

});

Articole recente