26.02.2016

Tort Tiramisu

Un desert usor si rafinat...cu siguranta o sa va placa!



loading...

      Ingrediente:
  • 2 cutii cu mascarpone (a cate 250 g) 
  • 1 pachet mare piscoturi(400 g) 
  • 400 ml frisca lichida 
  • 4 galbenusuri 

  • 6 linguri zahar pudra 
  • 2 plicuri zahar vanilat 
  • 2 linguri cacao 
  • 300 ml cafea espresso indulcita 
  • 4 linguri lichior tiramisu 



Mod de preparare:
Batem frisca lichida cu cele doua pliculete de zahar vanilat .
Galbenusurile le mixam cu zaharul pudra pana devin ca o crema.
Incorporam treptat branza mascarpone in crema de galbenusuri.
Adaugam si frisca batuta, amestecand usor cu un tel.
Intr-o forma de tort cu inel detasabil (23cm diametrul), asezam la baza si pe margini  pișcoturi insiropate in cafeaua amestecata cu lichiorul tiramisu.




Punem jumatate din crema de mascarpone si nivelam.
Asezam inca un strat de pișcoturi si restul de crema.
Eu am oprit 3-4 linguri din crema ,le-am pus intr-un pos si am format aveline peste care am cernut cacao.
Dam tortul la rece  pentru cel putin 2- 3 ore ,dupa care putem scoate inelul detasabil.
Servim desertul alaturi de cei dragi.
Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente