29.02.2016

Tarta cu dovleac



O tarta frageda ce se poate prepara si cu alte tipuri de umpluturi.


loading...
       Ingrediente
      Aluat:

  • 350 g faina
  • 100 g unt moale
  • 1 ou
  • 50 g zahar pudra

  • 6 linguri apa
  • o lingurita praf de copt
  • un praf de sare

      Umplutura:
  • 500 g dovleac ras, calit si indulcit dupa gust

Mod de preparare:
Am cernut faina intr-un castron impreuna cu praful de copt. Am pus oul, zaharul , untul si am inceput sa framant adaugand treptat apa . In functie de calitatea fainii putem reduce sau mari cantitatea de apa.Trebuie sa ne iasa un aluat potrivit de tare. Am invelit aluatul intr-o folie si l-am lasat in frigider aproximativ o ora. Dovleacul l-am avut la congelator, ramas de la o placinta preparata anterior. Am luat 2/3 din aluat si l-am intins pe o folie de plastic apoi l-am "rasturnat" in tava de tarta (diametrul 24 cm) unsa cu unt. Am presat usor aluatul si pe peretii tavii si am taiat surplusul.




Am pus umplutura de dovleac si am netezit-o. Am intins cu socitorul si restul de aluat tot pe o folie , apoi l-am taiat in fasii cu o rola. Fasiile le-am asezat sub forma de grilaj deasupra dovleacului. Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 30-35 de minute. Cand s-a racit, am scos tarta usor din tava si am portionat-o. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu duciuri.












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente