29.02.2016

Sirop din flori de salcâm




Natural si bun.


loading...


        Ingrediente:
  • 1 kg de flori de salcam
  • 1 kg de zahar
  • 2 litri de apa
  • zeama de la o lamaie
  • coaja de la o lamaie( taiata bucati mari)
  • 4 pliculete cu zahar vanilat


Mod de preparare:
Am adunat florile de salcam de pe ciorchine apoi le-am spalat  in mai multe ape reci. Le-am lasat la scurs in strecuratoare.
Am pus 1,5 l apa intr-o oala. Am pus oala pe foc si cand apa  a dat in clocot am adaugat florile. Am lasat sa fiarba 20-25 minute la foc mare, apoi am dat-o deoparte, am acoperit-o cu capac si am lasat-o asa  pana a doua zi(24 de ore).
A doua zi am strecurat ceaiul astfel obtinut printr-o strecuratoare, presand bine florile, apoi printr-un tifon dublu.





Am facut un sirop din 500 ml apa si 1 kg de zahar, am adaugat zeama de lamaie si am lasat sa fiarba la foc mare aproximativ un sfert de ora. Am indepartat spuma care s-a format.
Am adaugat ceaiul peste sirop, zaharul vanilat si coaja de lamaie. Am lasat sa fiarba la foc potrivit pana siropul a scazut la jumatate.
Am scos coaja de lamaie si am pus siropul fierbinte in sticle sterilizate.
Am acoperit sticlele cu o patura si le- am lasat pana a doua zi sa se raceasca. 
Sa va fie de folos!












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente