25.01.2024

Pilaf cu legume si carne de pui

Acest pilaf cu legume si pui se face extrem de usor si este o explozie de gusturi. Se pot adauga aproape orice legume de sezon, legume congelate sau pur si simplu care va plac voua. Reteta este versatila si se poate adapta usor cu ce legume avem prin frigider sau in camara 😊 . Se poate renunta si la carne, iar atunci vom inlocui supa de carne cu una de legume sau chiar cu apa. In ambele variante acest pilaf este absolut delicios.

Daca probati reteta mea de Pilaf cu legume si carne de pui sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste inavata💜. Ma puteti urmari pe pagina mea de facebook  unde va astept cu multe retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira😉.    


    Ingrediente:
  • 700-800 g carne de pui cu os
  • o ceapa
  • un morcov
  • un ardei gras
  • o vanata
  • o lingurita pasta tomate
  • o cana cu orez
  • 3 linguri ulei
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel





Mod de preparare:
Prima data vom parli, curata si spala carnea de pu. Dupa acesti pasi o punem intr-o oala cu cca1,5 l apa si un varf cutit de sare. O lasam sa fiarba la foc potrivit inlaturand spuma care se formeaza. Cat timp fierbe ne ocupam de legume. Spalam vanata, o decojim partial si o taiem in cuburi potrivite ca marime. Punem cuburile intr-un bol, presaram putina sare peste ele si le lasam cam 10-15 minute. Dupa acest timp, le punem intr-o strecuratoare, le clatim bine sub jet de apa rece si le lasam la scurs. Daca nu avem vanata o putem inlocui cu un dovlecel sau orice alte legume va plac. Curatam si spalam restul legumelor. Taiem ceapa si ardeiul in cubulete potrivite, iar morcovul il dam pe razatoarea mica.
*
Scoatem carnea fiarta pe o farfurie…cand se raceste indepartam oasele.
Incingem cele trei linguri cu ulei intr-o cratita si adaugam ceapa tocata. Amestecam si o inabusim cu cate putin din supa in care a fiert carnea pana se inmoaie. Adaugam razatura de morcov si il calim 1-2 minute impreuna cu ceapa…la fel, turnam cate putina supa, dupa care punem cubuletele de ardei. Dupa 2-3 minute adaugam si vinetele, apoi o cana cu orez. Le calim pana orezul devine sticlos, apoi adaugam 4 cani(aceeasi cana) cu supa. Lasam totul sa fiarba la foc micut si amestecam usor din cand in cand insistand pe fundul cratitei ca sa nu se lipeasca orezul sau legumele. Spre sfarsit adaugam pasta de tomate, carnea dezosata, apoi condimentam cu sare si piper macinat. Cand orezul este fiert oprim focul de sub cratita si presaram patrunjelul tocat marunt. Lasam sa se racoreasca 10-15 minute, apoi il putem servi. Cu muraturi/salata preferata si un colt de paine proaspata este un deliciu😋😊.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.
Aici gasiti reteta pentru PILAF CU CIUPERCI.




 

2 comentarii:

  1. Anonim31/1/24

    Imi place foarte mult tot ce gatesti.Astazi am facut pilaf si a iesit super.Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-a placut. Iti multumesc pentru aprecieri, Elena!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!