17.11.2017

Pilaf cu ciuperci

Un preparat de post, gustos, consistent si sanatos. Il putem servi ca si garnitura la o friptura sau il servim ca atare.💜

Daca probati reteta mea de Pilaf cu ciuperci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • o cana cu orez (cana de 250ml) 
  • 400-500 g ciuperci proaspete 
  • un morcov mai mare 
  • o ceapa 
  • un ardei gras rosu 
  • 3-4 linguri ulei 
  • boia de ardei(optional) 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel verde


Mod de preparare:

Curatam si spalam legumele. Tocam cepa marunt si taiem ardeiul in cubulete. Feliem ciupercile. Jumatate din morcov il taiem cubulete iar cealalta jumatate o dam pe razatoarea mica.
Incingem uleiul intr-o cratita si calim ceapa pana devine translucida. Adaugam pe rand: morcovul, ardeiul, apoi ciupercile. Calim legumele pana scade tot lichidul lasat de ciuperci. Punem orezul spalat si scurs bine de apa. Lasam sa se caleasca 1-2 minute impreuna, apoi turnam 3 cani si jumate (cana de 250 ml ) cu apa calda. Condimentam cu sare, boia si piper dupa gust. Acoperim partial cratita cu un capac si lasam sa fiarba la foc mic. Din cand in cand amestecam usor ca sa nu se lipeasca orezul de fundul cratitei. Cand orezul este aproape fiert(cam dupa 15 minute, depinde de orez) si umflat oprim focul si il mai lasam un sfert de ora acoperit cu capac. La sfarsit presaram partunjel verde tocat. DE-LI-CIU!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe RETETE DE POST.

















10 comentarii:

  1. Delicii...îmi plac toate rețelele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult. Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Anonim18/11/22

      Va multumesc frumos pentru reteta, este un,,,Deliciu!.Post Usor si Fericit!.

      Ștergere
    3. Ma bucur ca va place. Post binecuvantat la toata lumea.

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru rețetă .să aveți o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte bun! A avut mare succes la copilașii mei! Mulțumim pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim4/10/23

    Felicitări!10!

    RăspundețiȘtergere