26.01.2022

Mancare de cartofi cu carnati

Mancarea de cartofi cu carnati este un preparat clasic, un preparat care ma duce cu gandul la copilarie. Se face usor, este ieftina, gustoasa si satioasa....noua ne place tare mult.💚

Daca probati reteta mea de Mancare de cartofi cu carnati, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v- a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.💜


     Ingrediente:
  • 1kg cartofi
  • 300 g carnati afumati(am folosit de casa)
  • 2 cepe mari
  • 1 ardei gras(am folosit congelat)
  • 2-3 linguri ulei
  • 1 lingura pasta tomate
  • sare
  • boia dulce de ardei
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:
Pentru inceput curatam cartofii de coaja, ii splam, ii taiem in cuburi potrivit de mari si ii punem intr-un vas. Ii acoperim cu apa rece.
Taiem carnatii in bucati potrivit de mari. Eu am folosit carnati de casa afumati, dar se pot inlocui cu orice carnati aveti. Incingem uleiul intr-o cratita si punem carnatii la prajit. Cat timp se prajesc curatam ceapa de coaja si o taiem in cubulete.
Cand se prajesc carnatii pe toate partile ii scoatem din cratita si adaugam ceapa. O lasam cat sa se inmoaie, apoi punem ardeiul. Eu am folosit ardei congelat, dar se poate folosi ardei proaspat. Dupa 1-2 minute adaugam cartofii scursi de apa, amestecam si mai lasam 2-3 minute lsa se inabuse. Dupa acest timp, adaugam apa pana la nivelul legumelor, apoi acoperim cratita partial cu un capac si lasam mancarea sa fiarba la foc mic. Amestecam din cand in cand in mancare, iar daca este nevoie mai putem adauga putina apa fierbinte. Cand cartofii sunt aproape patrunsi punem carnatii prajiti si pasta de tomate. Condimentam mancarea cu boia, piper macinat, si potrivim gustul de sare. Mai lasam mancarea sa fiarba 5-7 minute, apoi inchidem focul de sub cratita si presaram deasupra patrunjelul tocat. Servim mancarea, fierbinte, alaturi de muraturi sau salata preferata. Simplu si gustos!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de MANCARURI CARNE/PESTE.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!