06.12.2021

Pulpe de pui cu legume la cuptor

Stiti cat de bune sunt aceste pulpe cu legume la cuptor? Dar cat de usor se fac? Pui totul in tava, iar cuptorul isi face treaba. Recomand cu drag si aceasta reteta!💜


 Daca probati reteta mea de Pulpe de pui cu legume la cuptor, va astept cu drag sa reveniti, sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.



   Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui
  • 2 cepe mari
  • 5 cartofi
  • 3 morcovi
  • 2 ardei( gras/kapia)
  • boia dulce de ardei
  • sare
  • piper macinat
  • 1 lingura pasta de tomate
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:
Parlim pulpele la flacara aragazului pentru a indeparta eventualul puf, le spalam, le taiem in doua si le lasam la scurs. Cand sunt scurse le condimentam cu sare, piper si boia....le lasam deoparte. Curatam si spalam legumele. Ceapa o taiem in solzisori mai mari, cartofii in cuburi potrivite ca marime, morcovii ii feliem si ardeiul il taiem in bucati mai mari. Eu am folosit doi ardei, unul rosu si unul verde, mai micuti…asta am avut in frigider 😊 . Pe masura ce taiem legumele le punem intr-o tava incapatoare….nu conteaza ordinea in care le asezam ca oricum le vom amesteca. Le condimentam si pe ele cu boia, sare si piper si le amestecam sa se distribuie condimentele uniform. Peste legume asezam bucatile de pui, apoi turnam apa pana la baza legumeleor. Dam tava la cuptor, foc mediu. Din cand in cand verificam sa fie suficient lichid in tava si daca este nevoie mai completam cu cate putina apa fierbinte. Cand legumele si carnea sunt bine patrunse adaugam pasta de tomate diluata in putina apa. O distribuim in toata tava, mai lasam sa fiarba 10 minute si mancarea-i gata. Deasupra presaram patrunjel tocat, scoatem niste muraturi si ne putem aseza la masa. Pofta buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos).... in felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de MANCARURI CARNE/PESTE.

















7 comentarii:

  1. Anonim18/5/22

    Suna foarte bine. De abia astept sa o incerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim24/8/22

    Sper ca este f.bun,o sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Cu drag, Ionela! Iti multumesc si eu pentru aprecieri, te pup!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!