26.11.2020

Hrean ras in otet

Un preparat iute si aromat care se poate consuma langa diverse fripturi, rasoluri, mezeluri traditionale, piftii sau in combinatie cu diverse salate de legume. Merita sa incercati reteta.💜


Daca probati reteta mea de Hrean ras in otet, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

      

   Ingrediente:

  • 2 radacini de hrean(250 g)
  • 4 linguri apa
  • 2 linguri otet de 9°
  • 1 lingurita zahar
  • 1 lingurita cu sare neiodata




Mod de preparare:

Spalam radacinile de hrean, apoi le decojim. Radem hreanul pe razatoarea cu orificii mici direct intr-un bol. Bucataria sau incaperea in care radem hreanul trebuie sa fie bine aerisite…hreanul este iute si este posibil sa ne usture nasul si ochii 😊. Intr-o cana sau alt vas punem apa, otetul, sarea si zaharul. Amestecam cu o lingurita pana zaharul si sarea se dizolva complet. Turnam aceasta solutie peste hreanul ras si amestecam bine cu lingura. Hreanul trebuie sa fie doar imbibat in aceasta solutie, nu sa pluteasca in ea. Punem hreanul ras intr-un borcan care se inchide perfect avand grija sa nu ramana bule de aer….in timp ce umplem borcanul apasam usor hreanul cu o lingurita. Inchidem borcanul cu capac si pana la folosire il pastram intr-un loc mai racoros. Eu am folosit un borcan de 200 ml. Odata ce vom desface borcanul il vom tine in frigider, iar hreanul trebuie consumat in maxim o saptamana, deci vom pune hreanul in borcane cat mai mici. Cam asta-i tot dragii mei…sper ca sfaturile si reteta mea v-au fost de folos.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. 
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😉. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea! 
Sa va fie de folos! 
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira. 
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de CONSEVE/MURATURI.











Aici gasiti reteta pentru SALATA DE SFECLA ROSIE.


Aici gasiti reteta pentru SALATA DE TELINA SI MAIONEZA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!