22.07.2020

Sos de rosii pentru pizza - reteta rapida

Un sos extrem de usor de facut, ieftin, aromat si tare gustos. Se poate folosi si la paste, chiftelute cu sos sau diverse preparate. Sa va fie de folos reteta!❤


Daca probati reteta mea de Sos de rosii pentru pizza - reteta rapida, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite. 😉


    Ingrediente:
  • 1 cutie cu rosii cubulete(400 g)
  • 2 linguri cu ulei de masline
  • 2 catei mari de usturoi
  • 1 lingurita cu zahar
  • 1 lingurita busuioc uscat sau o mana de frunze proaspete
  • piper macinat
  • sare
  • ½ cescuta apa




Mod de preparare:
Curatam usturoiul si il tocam marunt. Punem uleiul intr-o craticioara, adaugam usturoiul si il lasam putin la calit(1-2 minute) avand grija sa nu se prajeasca. Adaugam rosiile din conserva, apoi clatim cutia cu ½ cescuta(75-100 ml) cu apa pe care o turnam, la fel, in craticioara. Amestecam si lasam sa fiarba totul cam 15-20 minute sau pana sosul scade si se ingroasa. Cu 5-7 minute inainte ca sosul sa fie gata adaugam busuiocul, zaharul, piper si sare dupa gust. Cand este gata, pasam putin sosul cu mixerul vertical. Cand se raceste complet il putem intinde peste blatul de pizza. Sosul se poate pastra in frigider intr-un borcan inchis cu capac pentru o saptamana sau se poate congela. Rapid si bun! ;)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii pul salte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta pentru ALUAT DE PIZZA CU APA MINERALA.



Sosul de rosii pentru pizza este usor de facut si foarte rapid. Se poate folosi pentru uns blatul inainte de a coace pizza sau peste pizza fierbinte atunci cand o servim. Busuiocul se poate inlocui cu oregano sau ierburile aromatice care va plac. Daca folosim busuioc proaspat, il tocam marunt si il punem in doua transe: prima transa o adaugam odata cu usturoiul si a doua transa mai spre final cand condimentam sosul cu sare si piper. De asemenea, putem folosi rosii (cam 600 g) proaspete si bine coapte in locul conservei. Le vom opari putin(cateva secunde) ca sa le putem decoji mai usor, apoi le taiem in cubulete....mai departe vom proceda la fel ca in reteta, fara sa mai adugam apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!