16.12.2019

Crema de mascarpone si ciocolata alba

Crema de mascarpone si ciocolata se prepara usor si este tare buna. Se poate folosi la torturi sau prajituri cu blat de cacao sau vanilie💜.
Daca probati reteta mea de Crema de mascarpone cu ciocolata alba, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    
     Ingrediente:
  • 250 ml smantana pentru frisca
  • 200 g ciocolata alba
  • 1 cutie(250 g) mascarpone




Mod de preparare:
Punem frisca lichida intr-o craticioara pe foc mic impreuna cu ciocolata rupta bucatele. Frisca trebuie sa acopere patratelele de ciocolata, deci vom folosi un vas mic. Aducem frisca la punctul de fierbere(atentie, NU trebuie sa fiarba!), apoi dam deoparte, amestecam usor ca sa se topeasca toata ciocolata si lasam la racit. Cand ajunge la temperatura camerei o dam la frigider pentru cel putin 2 ore sau la congelator pentru aproximativ 15-20 de minute. Daca doriti sa faceti o crema cu ciocolata neagra, folositi aceleasi ingrediente plus 1-2 linguri cu zahar pudra, pe care il amestecati cu branza mascarpone.
Dupa acest timp mixam spuma amestecul de ciocolata si frisca, apoi adaugam treptat branza mascarpone si mixam in continuare la viteza mica pana obtinem o crema ferma. Simplu, nu-i asa? Aceasta crema o putem folosi la diverse blaturi cu vanilie sau cacao.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe 
pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul 
"Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retete de DULCIURI.






2 comentarii:

  1. Anonim8/10/22

    Cred ca e excelenta. O voi face ,mai ales ca e usor de facut!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!