15.01.2019

Cordon bleu

Un preparat delicios care se gateste rapid. Contine ingrediente la indemana oricui si se poate consuma si cald si rece😍.


Daca probati reteta mea de Cordon bleu, va astept cu drag sa reveneiti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

   

    Ingrediente: 
  • doua jumatati de piept de pui dezosat (650-700 g) 
  • 8 felii mici de sunca presata sau 4 mari( cca.150 g) 
  • 4 felii de cascaval(cca.100 g) 
  • sare 
  • piper 
    Pentru crusta:
  • 2 oua 
  • 4 linguri faina(100g) 
  • 10 linguri pesmet (150g) 
  • sare 
  • piper 
    In plus:
  • ulei pentru prajit (cca.250 ml)





Mod de preparare:
Curatam bucatile de pui, le spalam si le tamponam cu hartie absorbanta. Despicam cu cutitul fiecare bucata, apoi le asezam( pe rand) intre doua folii de plastic si le batem usor cu ciocanul de snitele pana le subitem. Taiem ambele fileuri in doua, apoi le condimentam cu sare si piper. Punem pe fiecare bucata de pui cate doua felii de sunca si una de cascaval. Rulam cat de strans putem, iar unde este nevoie prindem cu scobitori. Cascavalul si sunca trebuie sa fie acoperite in totalitate cu carne. Batem ouale intr-un caston cu putina sare. Pregatim doua farfurii in care punem faina si pesmetul. Trecem rulourile prin faina, apoi prin ou si la final le tavalim bine prin pesmet. Incingem uleiul intr-o cratita, asezam rulourile in ea si reducem focul la mic spre mediu. Le prajim rotindu-le pe toate partile pana se rumenesc frumos. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie si indepartam scobitorile. Servim Cordon Bleu cu salata, cartofi prajiti sau diferite sosuri. Este bun si cald si rece. Deliciu!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜.Puteti sa distribuiti  pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.















4 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!