29.11.2016

Tocanita de pasare cu vinete


O tocanita delicioasa care merge pregatita cu orice fel de carnita.


loading...


        Ingrediente:
  • 500 g carne de pasare(am avut de curte)
  • 2 vinete
  • 3 cepe
  • un ardei capia mare
  • o rosie mare

  • o lingura pasta de tomate
  • 4-5 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel


Am pus carnea la fiert in apa cu un praf de sare si o frunza de dafin. Daca folositi pui din comert nu este nevoie sa-l fierbeti ,doar caliti putin bucatile de carne.
Am lasat carnea sa fiarba doar pe jumatate, inlaturanad spuma formata.
Am curatat si taiat legumele,mai putin vinetele.Vinetele le-am taiat inainte sa le adaug in mancare. Cand a fiert carnea  pe jumatate am scos-o si am lasat-o sa se racoreasca(am pastrat zeama in care a fiert).
Am indepartat oasele ,am incins uleiul intr-o cratita si am calit putin bucatile de carne.





Cand au fost gata le-am scos si in acelasi ulei am pus ceapa tocata solzisori apoi ardeiul si vinetele taiate felii.
Am calit totul aproximativ 5 minute apoi am adaugat rosia decojita taiata in felii mai mari.
Am pus si carnita, am turnat doua polonice din supa in care a fiert si am dat cratita la cuptor pana legumele si carnea au fost bine patrunse.
Cu 10 minute inainte sa fie gata am adaugat bulionul si am condimentat cu boia ,sare si piper.La sfarsit am presarat patrunjel tocat. A iesit o nebunie de tocanita .
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea











loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente