29.11.2016

Tocanita de vinete si carne de pasare

Au inceput sa apara vinetele de gradina, asa ca.... haideti sa pregatim o tocanita consistenta si delicioasa. Se poate face cu orice carnita doriti...de pui, curcan sau rata, inimi si pipote. Sau o facem simpla, fara carne. 😉



Daca probati reteta mea de Tocanita de vinete cu carne de pasare, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile, sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     
     Ingrediente:
  • 500 g carne de pasare(am avut pasare de curte)
  • 2 vinete
  • 3 cepe
  • un ardei capia mare
  • o rosie mare
  • o lingura pasta de tomate
  • 3-4 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel



Mod de preparare:
Am pus carnea la fiert in apa cu un praf de sare si o frunza de dafin. Daca folositi pui din comert, nu este nevoie sa-l fierbeti, doar caliti putin bucatile de carne.
Am lasat carnea sa fiarba doar pe jumatate si am inlaturat spuma ori de cate ori s-a format.
Am curatat si taiat legumele, mai putin vinetele. Vinetele le-am taiat inainte sa le adaug in mancare. Daca doriti, le puteti taia din timp, presarati putina sare peste ele si le lasati 15-20 de minute, apoi le clatiti cu apa rece. Cand a fiert carnea  pe jumatate am scos-o si am lasat-o sa se racoreasca(am pastrat zeama in care a fiert).
Am indepartat oasele, am incins uleiul intr-o cratita si am calit putin bucatile de carne.
Cand au fost gata le-am scos si in acelasi ulei am pus ceapa tocata solzisori. Cand aceasta s-a inmuiat am adaugat ardeiul taiat in bucati mai mari si vinetele curatate de coaja si taiate in fasii mai groase.
Am calit totul aproximativ 5 minute, apoi am pus rosia decojita taiata in felii potivit de mari.
Am pus si carnita, am turnat doua polonice din supa in care a fiert si am dat cratita la cuptor pana legumele si carnea au fost bine patrunse.
Cu 10 minute inainte sa fie gata am adaugat pasta de tomate si am condimentat cu boia, sare si piper. La sfarsit am presarat patrunjel tocat. A iesit o nebunie de tocanita .
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE. 










6 comentarii:

  1. Doarte bună sint sigur am sa fac si eu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-o recomand cu drag, apoi te rog sa revi si sa imi spui cat de mult v-a placut. O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  2. Excelent! foarte utile si explicatiile despre proces!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim28/11/23

    Foarte buna, eu am facut-o de multe ori.Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena. Ma bucur mult ca v-a placut, sa va fie de bine!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).