17.05.2018

Somon cu lamaie la cuptor

Somonul sau orice fel de peste cu lamaie la cuptor se prepara usor, este delicios si sanatos. Recomand si aceasta reteta din toata inima💛.

Daca probati reteta mea de Somon cu lamaie la cuptor sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

    Ingrediente:
  • 1,300 kg medalioane de somon(sau orice peste) 
  • o lamaie feliata 
  • zeama de la o lamaie mare 
  • oregano 
  • sare 
  • piper macinat 
  • 2-3 linguri ulei de masline sau vegetal 

 Mod de preparare:
Curatam de solzi bucatile de somon sau orice peste folositi, le spalam, apoi le stergem cu hartie absorbanta. Le punem intr-un bol si le asezonam cu oregano, sare si piper macinat. Daca doriti sa folositi alte condimente care va plac o puteti face. Acoperim bolul si il lasam deoparte cam 20 de minute.
Dupa acest timp ungem o tava cu uleiul de masline sau vegetal si asezam bucatile de peste in ea. “Infigem” feliile de lamaie printre acestea, iar deasupra stropim pestele cu zeama de lamaie.
Dam tava la cuptor la foc mediu spre mare( 200
°C) pentru aproximativ 35 de minute sau pana pestele este patruns si frumos rumenit....timpul de gatire depinde de marimea bucatilor de peste. Cand este gata, scoatem tava din cuptor, lasam pestele sa se racoreasca putin, apoi putem pregati masa. Servim pestele cu garnitura de legume fierte sau orice garnitura va place. Simplu de facut si tare bun, nu-i asa?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.






2 comentarii:

  1. Anonim29/12/23

    Caut reteta - chifteluțe cu maioneza și ceapa Am pierdut postarea de pe FBq

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://bunatatidinbucatariagicutei.blogspot.com/2018/01/chiftelute-cu-maioneza-si-ceapa-marinata.html

      Ștergere