25.04.2018

Mancare de stevie cu coasta afumata

Ne place tare mult mancarea de stevie.... in combinatie cu afumatura este si mai delicioasa. Sa incercati si voi! 😉

Daca probati reteta mea de Mancare de stevie cu afumatura, va astept sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 1 kg stevie
  • 600 g coaste de porc afumate (am avut de casa)
  • o ceapa mare
  • 3 linguri orez
  • 2 linguri pasta de rosii
  • 3 linguri ulei
  • sare
  • piper

Mod de preparare:
Incingem uleiul intr-o cratita si rumenim putin coastele de porc. Adaugam ceapa tocata marunt si o calim impreuna cu coastele pana se inmoaie putin. Adaugam o cana cu apa si lasam sa fiarba pana carnita de pe oase este aproape patrunsa. Daca apa scade prea mult mai completam cu apa fierbinte. Separat, intr-o oala, punem apa la fiert si oparim stevia curatata de nervurile mari si bine spalata. O dam in cateva clocote pana isi schimba culoarea, apoi o scoatem intr-o strecuratoare si o lasam sa se scurga putin. Cand este scursa, o adaugam in cratita peste coaste si mai completam cu putina apa fierbinte. Punem si orezul spalat si lasam sa fiarba. Cand este aproape gata punem pasta de rosii, sare si piper. Dupa aproximativ cinci minute mancarea este gata. O lasam sa se racoreasca putin, apoi o putem servi. Bunatate!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE. 












Aici gasiti reteta SPANACULUI CU LAPTE SI USTUROI.
Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE STEVIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu