29.01.2018

Pilaf cu inimi si pipote

Ne plac inimile si pipotele. Le folosesc la tocanite, le fac inabusite cu ceapa si usturoi sau prajite. De data astea le-am combinat cu orez. A iesit ceva delicios.

Daca probati reteta mea de Pilaf cu inimi si pipote, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.


       Ingrediente:
  • 1kg inimi si pipote
  • o cana si jumatate orez (cana de 250 ml)
  • o ceapa
  • 2 morcovi
  • un ardei gras
  • 2-3 linguri ulei
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel



Aici gasiti reteta PILAFULUI CU CIUPERCI.
Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE.


Mod de preparare:
Curatam si spalam in mai multe ape inimile si pipotele, apoi le punem la fiert intr-o oala cu apa cat sa le acopere cu 2 degete. Eu le-am fiert in oala sub presiune si am adaugat de la inceput un praf de sare, ceapa, ardeiul si un morcov intreg. Am mai pus si putina grasime de pasare de curte. Daca le fierbeti intr-o oala obisnuita lasati sa dea in clocot, indepartati spuma care se formeaza, apoi adaugati legumele spalate si curatate. Lasam sa fiarba pana inimile si pipotele sunt bine patrunse. Cand sunt gata, le scoatem pe o farfurie si indepartam legumele. Pastram zeama in care au fiert... eventual o strecuram.
Morcovul ramas il dam pe razatoarea mica si il calim 1-2 minute in uleiul incins. Adaugam orezul spalat, il calim 1-2 minute impreuna cu morcovul, apoi punem 3 cani si jumatate din supa in care au fiert inimile si pipotele. Acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba la foc mic. Din cand in cand amestecam usor ca sa nu se lipeasca orezul de fundul cratitei. La jumatatea fierberii adaugam inimile si pipotele, apoi potrivm gustul de sare si piper. Daca lichidul scade prea mult si orezul nu este fiert mai adaugam o jumatate de cana cu supa. La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Cand este gata, lasam pilaful aproximativ 10 minute sa se racoreasca, apoi il puem servi. Bunatate!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). Puteti sa distribui pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu