09.12.2017

Bors de gaina cu taitei de casa

O ciorba delicioasa si sanatoasa care, pentru mine, are  gust de copilarie ...ca la MAMA acasa! Sper s-o faceti si voi cat mai curand si sa va placa asa cum ne place noua💚.

Daca probati reteta mea de Bors de gaina cu taitei de casa, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traeste invata😍.

     Ingrediente:
  • un tacam de gaina
  • o ceapa
  • un morcov
  • o mana de ardei gras rosu si verde(am folosit congelat)
  • o bucata mica de telina
  • o radacina de patrunjel
  • o radacina de pastarnac
  • 3 linguri cu zarzavat pentru ciorbe(reteta aici)
  • taitei preparati dintr-un ou (reteta o gasiti aici)
  • 1 litru bors (sau dupa gust)
  • cateva fire de leustean si patunjel
  • sare



Mod de preparare:
Am portionat tacamul de gaina si l-am pus  in oala sub presiune. Am adaugat apa cat sa il acopere cu 2-3 degete si un praf de sare. Dupa o jumatate de ora de fierbere(dupa primul suierat), carnea era patrunsa binisor. Daca folositi pasare din comert o fierbeti cat sa fie patrunsa pe jumatate, apoi adaugati legumele.
Am curatat si spalat legumele,  apoi le-am taiat cubulete. Le-am adaugat in oala, iar dupa 10-12 minute am pus  zarzavatul pentru ciorba. Am lasat sa fiarba in continuare la foc mic. In acest timp am pregatit taiteii (vedeti aici cum i-am facut)
Cand legumele si carnea au fost bine patrunse am adaugat taiteii, iar cand ciorba a inceput sa fiarba am turnat borsul pe care l-am dat inainte in 2-3 clocote. Am potrivit gustul de sare si in aproximativ 10 minute taiteii au fost fierti si ciorbica gata. Am oprit focul de sub oala si am presarat leusteanul si patrunjelul tocat.
A iesit o ciorba super deliciosa...se vede, nu-i asa?😊 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu SUPE/CIORBE.






Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE PUI A LA GREC.

2 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!