22.02.2016

Ciorba de pui a la grec


O ciorbita buna, care ne place tare mult.


loading...

       Ingrediente:
  • un pui de aproximativ 1 kg ( am avut de tara)
  • 2 cepe
  • un morcov
  • ardei rosu si verde
  • o bucata telina


  • 200 g smantana
  • 2 galbenusuri
  • 1/2 ceasca orez
  • zeama de lamaie
  • sare
  • piper
  • patrunjel verde tocat (marar)




Mod de preparare:
Puiul spalat si  portionat l-am pus la fiert intr-o oala cu aproximativ 4 litri de apa si un praf de sare.
Am indepartat spuma care s-a format de cate ori a fost nevoie.
Cand a fiert carnea pe jumatate am adaugat telina data  pe razatoare si restul legumelor taiate cubulete.
Le-am lasat sa fiarba la foc mic.






Cand legumele si carnea au fost fierte, am luat un polonic din supa si l-am lasat la racorit .
Carnea am scos-o din oala si am adaugat orezul spalat.
Am indepartat oasele si pielea, am rupt carnita in fasii, apoi am pus-o in oala.
Galbenusurile le-am batut putin cu telul apoi le-am amestecat cu smantana si supa racita.
Le-am turnat in oala cu ciorba, amestecand continuu.
Am condimentat cu sare si piper,am adaugat zeama de lamaie si am lasat sa mai dea 2-3 clocote.
Dupa ce am inchis focul, am adaugat patrunjel tocat.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente