01.07.2017

Pui fraged cu ceapa, ardei si rosii

Am avut un puisor de curte si l-am transformat intr-un preparat delicios, cu gust de copilarie💜. Daca nu este sezonul rosiilor de gradina le puteti inlocui cu o cutie(400 g) cu rosii cubulete din comert sau din camara voastra.



Daca incercati reteta mea de Pui fraged cu ceapa, ardei si rosii, va astept, cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

      
    Pentru aceast preparat am folosit:
  • un puisor de curte
  • 2 cepe mari
  • 2 ardei capia mari
  • 4 rosii potrivite ca marime
  • 4 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel si marar.




Mod de preparare:
Am spalat puiul si l-am taiat in bucati pe care le-am tamponat cu hartie absorbanta.
Intr-o cratita am incins uleiul si am pus bucatile de carne. Le-am rumenit pe ambele parti, apoi am adaugat o cescuta cu apa si le-am lasat sa fiarba sub capac pana apa s-a evaporat si carnea s-a fragezit. Daca folositi pui din comert, rumeniti bucatile de carne fara sa mai adaugati apa...carnea se gateste mult mai repede. Cand au fost gata, am scos carnea si in acelasi ulei am pus ceapa taiata solzisori. Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat ardeiul taiat in fasii, apoi rosiile decojite si taiate cubulete. Am condimentat cu boia, sare si piper macinat, le-am lasat 2-3 minute sa se inabuse, apoi am turnat o cescuta cu supa (se poate folosi si apa). Bucatile prajite de pui le-am asezat deasupra legumelor. Am fiert totul acoperit partial cu capac aproximativ un sfert de ora pana a mai scazut putin sosul iar legumele si carnea au fost bine patrunse. La sfarsit am presarat patrunjel si marar verde tocat. Cam asta a fost tot....un preparat simplu de facut si delicios!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu mancaruri preparate in bucataria mea. 










Aici gasiti reteta PUIULUI CU CARTOFI SI ROSII LA CUPTOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu