29.07.2017

Tocanita cu legume si pui

Pentru pranzul de astazi am facut o tocanita delicioasa cu ingrediente 100% naturale. Sper sa incercati si voi cat mai curand reteta. 
Daca probati reteta mea de Tocanita cu legume si pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

   Ingrediente:
  • un puisor de aproape 1kg
  • 2 vinete potrivite ca marime
  • un ardei mare capia
  • o cepa alba mare
  • o ceapa rosie mare
  • 4 rosii mari si bine coapte
  • 3 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel verde

Mod de preparare:
Am spalat vinetele, le-am sters si le-am curatat partial de coaja. Le-am taiat in cubulete mai mari, le-am pus intr-un castron si am presarat sare peste ele.
Am incins uleiul intr-o cratita si am pus la prajit puiul pe care l-am spalat si portionat inainte.
Cat puiul a stat la "perpelit" am curatat ceapa si ardeiul, apoi le-am taiat in felii. Rosiile le-am curatat de pielita si cotor si le-am taiat in cuburi mai mari.
Am pus vinetele intr-o strecuratoare, le-am trecut sub jet de apa rece si le-am lasat la scurs.
Cand bucatile de pui s-au rumenit bine pe toate partile le-am scos din cratita si in acelasi ulei am adaugat ceapa. Cand s-a inmuiat, am pus pe rand: ardeiul, vinetele si rosiile. Am calit totul aproximativ cinci minute si am adaugat din nou in cratita carnita si o cescuta de apa. Am dat cratita la cuptor pentru aproximativ 25 de minute pana legumele si puiul au fost bine patunse. Cu 10 minute inainte ca tocanita sa fie gata am condimentat-o cu boia, sare si piper. La sfarsit am presarat patrunjel tocat. Am servit tocanita cu mamaliguta si castraveti murati. Ah, ce buna a fost!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitatI, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.








Aici gasiti reteta TOCANITEI CU CEAPA SI PUI.

7 comentarii:

  1. Foarte apetisanta,seamana cu tocanita facuta de bunica mea. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate retetele dunt foarte delicioase, le prepar cu mult drag!😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim21/6/22

    Toate retetele sunt delicioase. O sa gatesc mai des.

    RăspundețiȘtergere