24.06.2017

Prajitura cu caise

Nu pot sa spun decat atat: de-li-ciu!! Se poate pregati cu orice fructe de sezon, congelate, din compot sau uscate.💜  

Daca probati reteta mea de Prajitura cu caise, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
  
     Ingrediente:
  • 6 oua
  • 2 cani rase cu faina
  • 1 cana cu zahar
  • 1 cana cu lapte
  • 1/2 cana cu ulei
  • 2 lingurite esenta de vanilie
  • 2 lingurite coaja de lamaie
  • o lingurita praf de copt
  • un varf cutit de sare
  • 400-500 g caise taiate in bucati




Mod de preparare: 
Aprindem cuptorul la foc potrivit(180°C).
Asternem intr-o tava (25x35 cm) hartie de copt.

Vom masura ingredientele cu o cana care are capacitatea de 250 ml.
Mixam ouale intregi cu sarea si adaugam zaharul in 2-3 reprize.Turnam uleiul si laptele in fir subtire, apoi aromatizam cu vanilie si coaja de lamaie.
Incorporam treptat faina cernuta cu praful de copt amestecand usor (de jos in sus) cu telul in forma de para sau o spatula de silicon. Ne va iesi un aluat de consistenta celui de pandispan. Daca este prea moale mai adaugam 1-2 linguri cu faina.
Turnam compozitia astfel obtinuta in tava pregatita dinainte. Punem fructele deasupra aluatului si dam tava la cuptor pentru aproximativ 35-40 de minute. Facem testul cu scobitoarea: infigem o scobitoare in mijlocul prajiturii si daca iese curata, fara aluat prins pe ea inseamna ca prajitura este coapta. Daca pe scobitoare raman urme de aluat, mai lasam prajitura in cuptor 7- 10 minute, apoi repetam testul.
Cand prajitura este gata o lasam sa se raceasca in tava, apoi o scoatem cu hartie cu tot si o portionam. Daca doriti, puteti pudra cu zahar deasupra prajiturii. Cam asta-i tot...o prajitura pufoasa si aromata.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul preparari plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😘. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
In fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu DULCIURI.










Aici gasiti reteta PRAJITURII TURNATE CU BRANZA SI CAPSUNI.

6 comentarii:

  1. Mulțumesc pt rețetă acum e în cuptor. .Dar am pus caisele după zece minute. .vedem ce iese! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot pune il loc de ulei apa ???

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba reteta D na Gicuta, va multumim!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, si eu iti multumesc! O zi frumoasa! <3

      Ștergere
  4. Anonim16/7/22

    Multumesc mult pentru rețeta ,,Prăjitură cu cause,,

    RăspundețiȘtergere