31.10.2016

Prajitura turnata cu branza dulce si cacao




   O prajitura pufoasa, usor de preparat si tare buna.😘



loading...

     Ingrediente
     Aluat:
  • 4 oua
  • o cana (de 250 ml) cu zahar
  • 2 cani faina
  • 3 linguri cacao
  • o jumatate cana ulei
  • o jumatate cana lapte
  • o lingurita esenta de rom
  • 1 pliculet praf de copt
  • un varf cutit de sare


     Crema:
  • 1 kg branza de vaci (am folosit branza de vaci  pt. prajituri Pilos de la Lidl)
  • 4 oua
  • o jumatate cana de zahar(sau dupa gust)
  • 7 linguri rase cu gris
  • 4 pliculete zahar vanilat
  • un varf cutit de sare





Mod de preparare:
Aluat:  mixam ouale cu zaharul si sarea  pana acestea se albesc. Adaugam treptat  uleiul , laptele si esenta de rom.Amestecam faina cu cacao si praful de copt si le incorporam in compozitia de oua mixand pana la omogenizare.

Tapetam o tava (25x35cm)cu hartie de copt si turnam jumatate din aluat.Introducem tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 12-15 minute,pana blatul se coace pe jumatate.






Cat tava sta la cuptor pregatim crema: punem intr-un castron toate ingredientele si le mixam 1-2 minute.

Scoatem tava din cuptor cand aluatul este copt pe jumatate si intindem  amestecul de branza.Turnam cealalta jumatate de aluat si nivelam usor cu o furculita.Punem din nou prajitura la copt pentru aproximativ 50 de minute .Cand trece testul scobitorii  prajitura este gata.Portionam prajitura cand este rece.
Sa va fie de folos!😘😘
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.


















loading...
loading...

10 comentarii:

  1. Imi place tare mult cum arata. Am scris si la postare. Vreau sa va intreb daca branza e cea din galetusa ? Si daca imi ies 20 de buc.(vreau sa duc la biserica cand se face curatenie ptr.Craciun si sunt vreo 15-16 persoane). Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,Sanda! Da,branza este cea la galetusa,Pilos,am sa scriu si in reteta. Mie mi-au iesit 24 de bucati maricele. Te pup, o zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Anonim6/11/16

    As dori sa stiu,daca se poate face si cu ricotta în locul branzici de vaci căci în Italia nu găsesc!☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate face si cu ricotta, eventual poti adauga o 1-2 linguri de smanana grasa. Te pup si iti mulumesc de vizita!Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim7/12/16

    Am să încerc și eu! Arată foarte bine și cred ca este gustoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna,astept sa-mi spui cu m ti-a placut. O seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Anonim8/12/16

    Buna seara!Acum am terminat-o! Intr-adevar este foarte gustoasa!
    Seara buna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ma bucur tare mult ca ti-a placut! :)

      Ștergere
  5. Anonim10/12/16

    Buna ziua! As vrea sa stiu daca zaharul se poate inlocui cu fructoza, deoarece am diabet. Arata foarte bine si cred ca e foarte gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Desigur, se poate inlocuii. Sanatate si o zifrumoasa iti doresc!

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente