03.10.2016

Mancare de fasole boabe cu carnati



O mancare de fasole este binevenita oricand….de acord?


loading...
        Ingrediente:
  • 500 g fasole
  • 3 cepe
  • ½ ardei gras rosu si verde
  • o radacina de telina mica
  • 400 g carnati

  • 250 ml suc de rosii
  • 4-5 linguri ulei
  • o frunza de dafin
  • cimbru
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel verde

Mod de preparare:
Am ales fasolea de impuritati,am spalat-o si am lasat-o peste noapte in apa, la inmuiat
A doua zi am pus-o la fiert intr-o oala cu apa rece. Cand a inceput sa fiarba am scurs apa, am inlocuit-o cu alta apa fierbinte si am pus-o din nou la fiert. Am repetat operatiunea inca de doua ori. Cand am schimbat a treia apa am adaugat morcovul si ardeiul tocate cubulete,telina data pe razatoare, o ceapa tocata marunt ,frunza de dafin si un praf de sare .Am pus-o la fiert in oala sub presiune pentru 20 de minute.




Cat timp fasolea a fiert, am incins uleiul intr-o cratita si am prajit carnatii taiati in bucati potrivite. Cand au fost gata i-am scos si in acelasi ulei am calit cele doua cepe ramase, taiate marunt .
Am adaugat sucul de rosii,o cescuta de apa fierbinte si cand a dat in clocot am pus din nou carnatii.
Am mai lasat sa fiarba impreuna aproximativ 10 minute.
Cand fasolea a fost fiarta am adaugat-o peste sosul de ceapa si carnati. Am condimentat cu sare, cimbru , piper si am fiert totul in clocote mici aproximativ 5 minute.Cand a fost gata, am adaugat patrunjel tocat. 
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente