25.02.2016

"Icre" de fasole

Gatesc fasolea boabe in mai toate felurile.Am ales si aceasta varianta care ne place foarte mult. Sper sa va placa si voua!🌝


loading...



       Ingrediente:
  • 350 g fasole boabe
  • 3 cepe
  • 1 morcov
  • 150 ml ulei
  • sare
  • piper
  • o frunza de dafin



Mod de preparare:
Fasolea am lasat-o de seara in apa la inmuiat.
A doua zi am pus-o la fiert intr-o oala cu apa rece.
Cand a inceput sa fiarba am scurs apa, am inlocuit-o cu alta apa fierbinte si am pus-o din nou la fiert. Am repetat operatiunea inca de doua ori.
Cand am schimbat a treia apa am adaugat morcovul, o ceapa ,frunza de dafin,un praf de sare si am lasat-o sa fiarba la foc mic.
Cand fasolea a fost fiarta am transferat-o intr-o strecuratoare si am lasat-o la scurs si racit.
Am inlaturat morcovul ,ceapa si frunza de dafin.




Cand s-a racit am pus-o intr-un castron si cu mixerul  vertical am mixat-o adaugand 100 ml ulei,putin cate putin.
Restul de ulei l-am pus intr-o craticioara pe foc.Cand s-a incins, am adaugat  doua cepe tocate marunt. Am lasat pe foc 1-2 minute cat sa se inmoaie ceapa, fara a se praji.
Asa fierbinte am adaugat-o peste fasole si am mixat pana la omogenizare.
La sfarsit am potrivit gustul de sare si piper. Dupa gustul fiecaruia, se  pot adauga si 2-3catei de usturoi.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.









loading...
loading...

8 comentarii:

  1. super am sa incerc si eu ms de idee :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Alexa, ma bucur mult ca ti-am dat o idee, si-ti multumesc pentru vizita. Te mai astept si altadata . O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata.am sa fac si eu. Multumim doamna pentru retetele dvs mie imi sunt de mare ajutor,va iubim si sa postati in continuare. Sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori, ma bucur tare mult ca retetele mele iti sunt de ajutor.Iti mutumesc pentru apreciere si pentru vizita... te mai astept!! Un sfarsit de saptamana frumos sa ai! <3

      Ștergere
    2. Acum a terminat-o de făcut! E un deliciu! Merci pentru reteta!

      Ștergere
  4. E super gustos! Adineauri am terminat-o de făcut!!! Un deliciu!

    RăspundețiȘtergere

p.b.
});

Articole recente