10.07.2016

Friptura cu sos si garnitura de orez

Ca in copilarie…



loading...


      Ingrediente:
  • 750 g carne de pasare( am folosit o pulpa si 1/2 piept de curca)
  • o cana suc de rosii
  • 5 catei de usturoi
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper
  • cateva frunze de patrunjel


       Pentru orez:
  • o cana orez
  • 3 ½ cani supa de pasare
  • 3 linguri ulei
  • piper
  • sare
  • vegeta (optional)
  • cateva fire de patrunjel



Mod de preparare
Friptura cu sos:
Am pus carnea spalata si portionata intr-o oala cu apa pe foc  si am fiert-o pe jumatate ,inlaturand spuma ori de cate ori a fost nevoie.
Cand a fost gata, am pus-o intr-un vas si am turnat supa (din care a fiert) cat sa o acopere.
Am pus o fruza de dafin si am dat vasul la cuptor pana carnea s-a fragezit si zeama a scazut.
Am adaugatul sucul de rosii,am condimentat cu sare ,piper si boia si am pus usturoiul zdrobit.
Am mai lasat vasul la cuptor pana sosul s-a ingrosat,apoi la sfarsit am adaugat cateva fire de patrunjel tocat




Orez: 
Am incins cele 3 linguri de ulei intr-o cratita si am adugat orezul spalat si scurs de apa.
Am amestecat si l-am calit 1-2 minute apoi am adaugat 2 cani de supa de pasare.
Am lasat sa dea in clocot si am dat cratita la cuptor, la foc mediu.
Cand orezul a absorbit aproape tot lichidul am adaugat si restul de supa si am condimentat cu sare,vegeta si un praf de piper.
 Am lasat sa se umfle si sa se patrunda bine orezul apoi am inchis flacara cuptorului si am presarat cateva fire de patrunjel verde.
L-am mai lasat sa stea in cuptor 5- 10 minute dupa care l-am servim alaturi de fripturica cu sos.
Sa va fie de folos!🍀
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente