03.07.2016

Cartofi aurii cu carne si carnati din garnita

Sper sa nu va fac pofta prea tare...noi inca am mai pastrat obiceiul de a pune carnita, coaste si carnati in untura, la garnita. Un deliciu😋!

Cartofii aurii cu carne si carnati de la garnita se servesc alaturi de muraturi sau o salata. Daca probati retetele mele, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut.
       

     Ingrediente:
  • 1,2 kg cartofi
  • 800 g carne, carnati, costite de la garnita
  • 3-4 linguri ulei vegetal 
  • sare 
  • piper 



Mod de preparare:
Curatam cartofii, ii taiem in bucati potrivite si ii spalam. Ii punem la fiert intr-o oala cu apa si un varf cutit de sare. Ii lasam sa fiarba pana cand se patrund pe jumatate(7-8 minute). Dupa acest timp, ii scoatem intr-o strecuratoare si ii lasam la scurs. Cand sunt scursi ii presaram cu sare si piper si ii asezam intr-o tava, intr-un singur strat. Ii stropim cu ulei, apoi  introducem tava in cuptorul preincalzit la foc mediu spre mare(190-200°C) pentru 30-35 de minute. La jumatatea timpului de gatire ii intoarcem pe partea cealalta. Cat timp cartofii sunt in cuptor scoatem carne de la garnita si o punem intr-o cratita, pe foc. O lasam sa se incalzeasca bine(pana untura incepe sa sfaraie). Scoatem carnea cu o paleta si o lasam sa se scurga de untura pe hartie absorbanta. Asezam cartofii, carnea si carnatii pe platou si-i servim alaturi de muraturi sau salata. Bunatate!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu