17.05.2016

Tocanita de cartofi cu carne de porc

Tocanita de cartofi cu carne de porc este foarte gustoasa, consistenta si usor de gatit...o tocanita ca la mama acasa❤❤. Carnea de porc se poate inlocui cu pui sau vita. Recomand cu drag reteta!

Daca probati reteta mea de Tocanita de cartofi cu carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.
       
     Ingrediente:
  • 750 g pulpa de porc
  • 1 kg cartofi
  • 3 cepe
  • 2 morcovi
  • ardei rosu si verde(am folosit congelat)
  • 2 linguri pasta de ardei sau pasta de rosii
  • o frunza de dafin
  • boia iute
  • cimbru
  • piper
  • sare
  • o lingura untura solida (puteti inlocui cu 2-3 linguri ulei)
  • cateva fire de marar

Mod de preparare:
Spalam carnea, o tamponam cu hartie absorbanta si o taiem cubulete. O punem intr-o cratita la calit in untura incinsa.
Cat timp se caleste curatam si spalam legumele. Cartofii ii taiem in cuburi mai mari si ii punem intr-un bol cu apa rece. Ceapa o tocam marunt, iar morcovul il taiem in rondele.
Dupa ce se rumeneste carnea pe toate partile adaugam ceapa si o lasam 2-3 minute doar cat sa se inmoaie.
Punem ardeiul si morcovul, le calim cateva minute impreuna, apoi adaugam 2 cani cu apa. Acoperim cratita partial cu un capac si lasam totul sa fiarba la foc mic. Daca este nevoie, pe parcurs, mai adaugam apa fierbinte. Cand este patrunsa carnea pe jumatate punem cartofii taiati bucati mai mari, pasta de ardei, condimentele si frunza de dafin. Potrivim gustul de sare, apoi dam cratita la cuptorul preincalzit pentru 15-20 de minute. La sfarsit presaram mararul tocat. Lasam tocanta sa se racoreasca putin, apoi o putem servi...cu paine proaspata si muraturi. Simplu de facut si absolut delicioasa! 😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu