24.05.2016

Tiramisu

    Un desert delicios si usor de preparat.Bun pentru orice ocazie.🌝



loading...


      Ingrediente:
  • 2 cutii mascarpone( a cate 250 g) 
  • 30 buc. piscoturi 
  • 400 ml frisca lichida 
  • 3 galbenusuri 
  • 150g zahar pudra

  • 2 plicuri zahar vanilat 
  • 2 lingurite esenta de rom 
  • 2-3 linguri cacao 
  • 300 ml cafea preparata
  • 2 cutiute (10g) cu lapte pentru cafea 


Mod de preparare:
Am mixat frisca (rece) cu zaharul vanilat apoi am pus-o in frigider.
Intr-un castron am pus galbenusurile ,am  adaugat treptat zaharul pudra si am mixat pana acestea au devenit ca o crema.
Am inceput sa adaug cate o lingura din branza mascarpone si am continuat sa mixez la  viteza mica pana am incorporat-o pe toata.
Am adaugat treptat si frisca batuta.




In cafeaua gata pregatita am  pus esenta de rom si cele doua cutiute cu lapte.
Intr-un vas de yena am asezat un strat de piscoturi inmuiate  in cafeaua mai sus pregatita.
Am intins jumatate din crema peste ele apoi am pus alt strat si am acoperit cu  restul de crema.
Am cernut   deasupra prajiturii cacao.
Eu am oprit 3 linguri din crema si am ornat cu ea peste cacao.
A iesit o prajitura super delicioasa.
Sa va fie de folos!😗
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.














loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente