25.05.2016

Salata din piept de pui, cartofi si maioneza

O salata simplu de facut care contine ingrediente la indemana oricui....o salata delicioasa care are are succes de fiecare data. Recomand cu drag s-o faceti si voi!😉
   
Daca probati reteta mea de Salata din piept de pui, cartofi si maioneza, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite. 


     Ingrediente:


Mod de preparare:
Am curatat si spalat ceapa, am taiat-o solzisori si am pus-o intr-un castronel cu 1/2 lingura zeama de lamaie. Zeama de lamaie se poate inlocui cu otet.
Pieptul de pui l-am spalat si l-am pus la fiert in apa cu un varf cutit de sare. Cand s-a fiert, l-am lasat sa se raceasca, apoi l-am taiat cubulete.
Cartofii curatati si spalati i-am taiat cubulete mai mari si i-am pus la fiert in apa cu putina sare....se pot fierbe in zeama in care am fiert carnea de pui. Cand au fost fierti, i-am transferat intr-o strecuratoare si i-am lasat la scurs si racit. 
Gogosarul l-am taiat in fasii.
Am amestecat legumele cu pieptul de pui, am condimentat cu sare si piper macinat, apoi am omogenizat cu maioneza. Salata este gata si este delicioasa! Se poate servi imediat sau o dam 1-2 ore la frigider...cum doriti si cum aveti rabdare 😊 V-o recomand cu mare drag!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😘. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.







10 comentarii:

  1. Multumesc pentru apreciere si vizita,Danutza! O seara frumoasa in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bună salata din piept de pui cu cartofi și maioneză! Mulțumesc pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Daniel! Ma bucur ca v-a placut. O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Anonim27/10/22

    O sa fac și eu rea nu poate fi mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim9/4/24

    E foarte bună și eftina ușor de făcut.

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!