25.05.2016

Salata din piept de pui cu cartofi si maioneza

     O salata care are succes de fiecare data.😘



loading...



       Ingrediente:
  • un piept de pui 
  • 800 g cartofi 
  • o ceapa rosie 
  • 1/2 gogosar murat 
  • 3 linguri maioneza 
  • sare 
  • piper 
  • 1/2 lingura zeama de lamaie 



Mod de preparare:
Pieptul de pui l-am spalat si l-am pus la fiert in apa cu un praf de sare. Cand s-a fiert l-am lasat sa se raceasca apoi l-am taiat cubulete.
Cartofii curatati si spalati  i-am taiat cubulete si i-am pus la fiert cu un praf de sare in oala sub presiune ,pentru 4-5 minute. Cand s-au fiert i-am transferat intr-o strecuratoare si i-am lasat la racit.




Ceapa am taiat-o solzisori si am pus-o intr-un castronel cu o jumatate lingura zeama de lamaie,pentru 10 minute.
Gogosarul l-am taiat fasiute.
Am amestecat legumele cu pieptul de pui, am condimentat cu sare si piper si am omogenizat cu maioneza.A iesit o salata delicioasa.V-o recomand cu mare drag .
Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.













loading...
loading...

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru apreciere si vizita,Danutza! O seara frumoasa in continuare!!

    RăspundețiȘtergere

p.b.
});

Articole recente