07.04.2016

Pilaf cu carne de pasare

O mancare clasica si gustoasa.



loading...

      Ingrediente:
  • pieptul si o pulpa de cocos
  • o cana de orez
  • un morcov
  • o ceapa
  • ardei gras(am folosit congelat)
  • 4-5 linguri de ulei
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:
Am portionat carnea si am spalat-o.
Morcovul si ceapa le-am curatat si spalat. Am pus carnea impreuna cu legumele (inclusiv ardeiul congelat) si un praf de sare in oala sub presiune. Am turnat aproximativ 1,5 l apa si le-am fiert 25 de minute.
Cand au fiert le-am scos, am inlaturat ceapa iar morcovul l-am taiat cubulete.





Am incins uleiul intr-o cratita si am pus orezul spalat dinainte.L-am calit 2-3 minute pana bobul a devenit translucid, apoi am adaugat 4 cani de  supa in care a fiert carnea.
Am lasat sa clocoteasca apoi am dat cratita la cuptor la foc mediu. Din cand in cand am amestecat usor in pilaf.
Dupa aproximativ 20 de minute am adaugat carnea si morcovul taiat cubulete si am condimentat cu sare si piper. Am mai lasat pana a scazut toata supa si bobul de orez s-a fiert.
La sfarsit am presarat patrunjel verde tocat.
Sa va fie de folos!😘










loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente