12.04.2016

Mancare de spanac cu carne de porc si orez

















O mancarica delicioasa.
 
loading...

Ingrediente:
600 g carne de porc
500 g spanac congelat
3 linguri orez
o ceapa mare
3 linguri ulei
1-2 linguri suc de lamaie
sare
piper



Mod de preparare:
Am spalat si taiat carnea cubulete .

Am pus uleiul intr-o cratita la incins si am adaugat carnea.
Am rumenit-o, apoi am adaugat ceapa tocata marunt .
Cand ceapa s-a inmuiat am adaugat orezul spalat si am lasat 1-2 minute sa se caleasca impreuna. 




Am pus spanacul congelat si am amestecat. 
Am turnat o cescuta de apa, am asezonat cu sare si piper si am lasat sa fiarba acoperit cu capac, aproximativ 20 de minute. 
Spre final am adaugat sucul de lamaie. 
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente