01.04.2016

Friptura frageda de porc, cu sos


O friptura frageda si tare, tare buna!
      
loading...
      Ingrediente:
  • 1kg muschi de porc (puteti folosi pulpa)
  • 350 ml suc de rosii(am avut de casa)
  • 500 ml supa (puteti folosi apa)
  • 4 catei de usturoi

  • 2 linguri ulei
  • condimente pentru carne de porc
  • sare
  • piper
  • o frunza de dafin
  • cateva fire de patrunjel


Aici gasiti reteta de CEAFA DE PORC LA CUPTOR
Aici gasiti reteta de PIEPT DE PORC LA CUPTOR


Mod de preparare:
Muschiul de porc l-am spalat si l-am taiat in felii de aproximativ 100 de grame,
Am condimentat bucatile de carne si le-am pus intr-un vas in frigider pentru aproximativ 3 ore.
Dupa scurgerea celor trei ore,am asezat feliile de muschi intr-un vas de cuptor,am adaugat uleiul si frunza de dafin si am acoperit cu supa.




Am dat vasul la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o ora si un sfert.
La jumatatea prepararii am adaugat sucul de rosii si am potrivit gustul de sare si piper.
Cu zece minute inainte ca friptura sa fie gata am adaugat usturoiul zdrobit.
La sfarsit am presarat patrunjel verde tocat.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea. 







loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente