01.04.2016

Friptura frageda de porc cu sos

O friptura frageda si delicioasa si sos aromat si bun. Se poate folosi pulpa de porc, ceafa sau orice carnita va place😉.

Daca probati reteta mea de Friptura frageda de porc, cu sos, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite!
      
      

     Ingrediente:
  • 1kg cotlet de porc (puteti folosi pulpa sau orice fel de carnita aveti) 
  • 350 ml suc de rosii
  • 500 ml supa de oase (puteti folosi apa) 
  • 4-5 catei de usturoi 
  • 2 linguri ulei 
  • condimente pentru carne de porc 
  • sare 
  • piper macinat 
  • o frunza de dafin 
  • cateva fire de patrunjel


Mod de preparare:
Cotletul de porc l-am spalat si l-am taiat in felii de aproximativ 100 de grame.
Am condimentat bucatile de carne cu condimente pentru carne de porc si le-am pus intr-un vas in frigider pentru aproximativ 3 ore.
Dupa acest timp am asezat feliile de cotlet intr-un vas de cuptor, am adaugat uleiul si frunza de dafin si am acoperit cu supa calda.
Am dat vasul la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o ora si un sfert.
La jumatatea prepararii am adaugat sucul de rosii si am potrivit gustul de sare si piper.
Cu zece minute inainte ca friptura sa fie gata am adaugat usturoiul zdrobit.
La sfarsit am presarat patrunjel verde tocat. Gust minunat si carnita frageda si delicioasa.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii. plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😉. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
In fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.







Aici gasiti reteta PIEPTULUI DE PORC LA CUPTOR.

Aici gasiti reteta pentru CEAFA DE PORC LA CUPTOR.

4 comentarii:

  1. Îmi place pagina ☺☺☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Iti doresc sa ai sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

      Ștergere
  2. Toate rețetele dvs.sunt extraordinar de gustoase, savuroase și foarte ușor de preparat. Vă mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu. O seara frumoasa!

      Ștergere