29.03.2016

Tocanita cu galuste din faina

Tocanita cu galuste din faina este un preparat savuros si satios care se poate face cu orice fel de carne...de porc, pui sau vita. Recomand s-o faceti si voi! 💚

Daca probati reteta mea de Tocanita cu galuste din faina, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.

     Ingrediente:
  • 500 g carne de pasare (am folosit carne de gasca)
  • o ceapa mare
  • o frunza de dafin
  • 2 linguri cu pasta de tomate
  • 1 lingura cu faina
  • sare
  • piper
  • boia iute
  • cateva fire de marar verde
     Pentru galuste:
  • 2 oua
  • 2 linguri apa
  • 5 linguri faina
  • un varf cutit de sare

Mod de preparare:
Carnea spalata si portionata o punem la fiert intr-o oala cu apa cat sa o acopere cu 3-4 degete, apoi adaugam o frunza de dafin.
Indepartam spuma care se formeaza de cate ori este necesar.
Cand este fiarta pe jumatate, adaugam ceapa tocata marunt.
Dupa ce carnea fierbe in intregime o scoatem si cand se racoreste indepartam oasele.
Supa in care a fiert carnea o punem intr-o cratita. Trebuie sa avem aproximativ un litru de supa.
Galuste: punem ouale intr-un castron impreuna cu apa si un praf de sare. Le batem bine cu telul si adaugam treptat faina.
Luam cu lingura din compozitia de galuste si punem in cratita cu supa fierbinte.
Lasam sa fiarba pana se ridica deasupra, apoi adaugam carnea, boia de ardei dupa gust, pasta de tomate si faina diluata cu putina apa.
Lasam sa fiarba cu totul 5-10 minute si asezonam cu sare si piper.
La sfarsit presaram mararul tocat. Cand este gata, lasam putin sa se racoreasca, apoi servim tocanita cu paine proaspata, muraturi, ori salata preferata. Deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!