25.03.2016

Fasole batuta



O reteta buna pentru post si nu numai.


loading...

      Ingrediente:
  • 400 g fasole boabe
  • 1 morcov
  • 5 cepe
  • 2 linguri pasta tomate
  • 4 catei de usturoi
  • o frunza de dafin
  • 150 ml ulei
  • boia
  • sare
  • piper






Mod de preparare:
Am ales fasolea de impuritati, am spalat-o in mai multe ape si am lasat-o la inmuiat peste noapte.
A doua zi am schimbat apa si am pus fasolea la fiert.Cand apa a dat de cateva ori in clocot am aruncat-o si am inlocuit-o cu alta.Am procedat asa inca de doua ori.
Am pus fasolea la fiert in oala sub presiune cu un praf de sare, o ceapa, morcovul si frunza de dafin.Am fiert-o 35 de minute,dupa care am pus-o intr-o strecuratoare la scurs si racit.Am inlaturt frunza de dafin si ceapa.




Cat timp fasolea a stat la racit am curatat,spalat si taiat ceapa solzisori. Am incins 100 ml ulei intr-o cratita ,am aduagat ceapa ,am lasat-o sa se inmoaie apoi am adaugat pasta de tomate.Le-am lasat sa se prajeasca, apoi am condimentat cu boia, sare si piper.
Cand s-a racit fasolea am mixat-o cu blenderul adaugand cei 50 ml ulei ramasi ,usturoiul pisat,sare si piper dupa gust. Am pus fasolea intr-un vas si am intins deasupra amestecul de ceapa calita si bulion . Sa va fie de folos! 
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente