15.03.2016

Ciorba din oase de porc acrita cu zeama de varza

O ciorbita deliciosa de sezon


loading...


      Ingrediente:
  • 1 kg oase de porc
  • o ceapa mare
  • un morcov
  • ardei gras (congelat)
  • telina(congelata)

  • o mana fasole verde(congelata)
  • 2 cartofi
  • 200 g “rosii pentru ciorba”
  • 700 ml zeama de varza(sau dupa gust)
  • sare
  • leustean
  • patrunjel





Mod de preparare:
Am spalat si portionat oasele si le-am pus intr-o oala cu apa la fiert.
Am indepartat spuma care s-a format si am lasat sa fiarba in continuare, la foc mic.
Cand a fiert carnea de pe oase pe jumatate, am adaugat legumele congelate si restul de legume taiate cubulete.




Am lasat sa fiarba impreuna pana s-au patruns ,apoi am adaugat rosiile.
Dupa aproximativ zece minute am turnat zeama de varza apoi am potrivit gustul de sare.
Am lasat sa mai dea cateva clocote si la sfarsit am adaugat verdeata tocata marunt.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea







loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente