04.01.2022

Cartofi dulci la cuptor- reteta simpla

Cartofii dulci la cuptor pot fi o garnitura langa o friptura sau gustarea perfecta de peste zi. Este o reteta foarte usoara si delicioasa. Condimentele pot fi la alegere, dar nu trebuie sa lipseasca sarea si piperul. Se pot folosi diferite ierburi aromatice uscate dar si proaspete.

 



Daca probati reteta mea de Cartofi dulci la cuptor, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 2 cartofi dulci (750 g)
  • 2 linguri ulei de floarea soarelui
  • 1 lingurita usturoi granule
  • 1 lingurita cu varf de sare
  • 1/4 lingurita piper macinat
  • 1/4 lingurita boia dulce
  • 1/4 lingurita rozmarin uscat


Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc mare(200°C). Asternem hartie de copt intr-o tava...eu am folosit tava cuptorului. Curatam cartofii, ii spalam si ii stergem cu prosoape de hartie. Ii taiem in felii, apoi fiecare felie o taiem in fasii potrivit de groase...eu le-am taiat cam de grosimea degetului meu aratator . 😍 Incercam sa taiem feliile cam de aceeasi marime sa se coaca toate in acelsi timp. Punem bastonasele de cartofi intr-un bol incapator, apoi adaugam uleiul. Daca doriti puteti adauga ulei de masline. Condimentam cu sare, piper macinat, boia si rozmarin (eu l-am presarat peste cartofii din tava ca uitasem de el 😊) . Amestecam cu mainile ca sa se distriubuie uleiul si condimentele pe toate feliile de cartofi. Asezam cartofii in tava pregatita dinainte fara sa ii suprapunem, apoi dam tava la cuptor. Ii lasam aproximativ 20 de minute, apoi ii intoarcem si pe partea cealalta si ii mai coacem 7-8 minute. Timpul de coacere depinde foarte mult de cat de mari sunt feliile de cartofi, dar depinde si de cuptorul fiecaruia. Cand sunt gata, ii lasam putin sa se racoreasca, apoi ii putem servi. Se pot servi ca si garnitura la aproape orice friptura sau ii putem servi alaturi de o salata sau un sos Tzatziki. Bunatate!❤
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.














Aici gasiti reteta pentru SOS TZATZIKI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!