07.09.2020

Mancare de bame in sos de rosii

Tare mult ne-a placut aceasta mancare de bame….nu am facut de prea multe ori pana acum , dar pot sa spun ca incet, incet am devenit fan bame 😊 Reteta simpla si detaliata o gasiti mai jos.



Daca probati reteta mea de Mancare de bame in sos de rosii, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite💜.

    
    Ingrediente:
  • 500 g bame
  • 4 rosii bine coapte
  • 1 ceapa
  • 1 ardei gras
  • 3-4 catei de usturoi
  • 3 linguri otet
  • 3 linguri ulei
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel

Mod de preparare:
Pentru inceput spalam bamele sub jet de apa rece, apoi le taiem coditele. Punem 1 litru de apa la fiert cu 3 linguri de otet si un varf cutit de sare. Cand apa clocoteste adaugam bamele si le oparim 3-4 minute. Cand sunt gata le scoatem intr-o strecuratoare si le lasam la scurs.
Punem uleiul intr-o tigaie/cratita si adaugam ceapa tocata marunt. Cand se inmoaie punem si ardeiul taiat cubulete, putina apa(3-4 linguri) si le inabusim impreuna aproximativ 5 minute. Dupa acest timp adaugam rosiile decojite si taiate cubulete si lasam sa fiarba pana legumele se inmoaie si se formeaza un sos gros. Daca este nevoie mai adaugam putina apa. Punem bamele, o ceasca cu apa si fierbem totul pana se patrund si bamele(cam 20 de minute). Pe parcurs condimentam cu sare si piper macinat, iar inainte cu 2 minute ca mancarea sa fie gata adaugam usturoiul tocat marunt sau dat prin presa speciala. La final presaram patrunjel verde tocat. Lasam mancarea sa se racoreasca 5 minute, apoi o putem servi. Bunatate! 😊
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😘. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Daca doriti sa faceti un desert rapid, va recomand GOGOSILE TURNATE CU IAURT.
Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE DOVLECEI DREASA CU OU SI IAURT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!