02.05.2017

Peste(cod) prajit

Doar simplu si bun...cu mamaliguta si mujdei de usturoi. Se poate folosi pestele care va place.😍


Daca probati reteta mea de Peste(cod)prajit, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 3 bucati trunchi de cod
  • zeama de la o lamaie(sau dupa gust)
  • 4-5 linguri faina
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • ulei




Mod de preparare:
Curatam, portionam si spalam pestele cu apa rece.
Il tamponam cu prosoape de hartie si il punem intr-un vas.
Il stropim cu zeama de lamaie si il condimentam cu sare si piper.
Acoperim vasul si il dam la frigider pentru aproximativ doua ore.
Facem un amestec din faina, boia si piper, prin care dam fiecare bucata de peste.
Scuturam excesul de faina.
Intr-o tigaie cu ulei incins (la foc mediu), punem bucatile de peste si le prajim pe ambele parti pana se rumenesc frumos. Cand este gata, scoatem pestele pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Servim pestele prajit cu mamaliguta si mujdei de usturoi.Ah, ce bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte PREPARATE DIN PESTE.







Aici gasiti reteta PLACHIEI DE CRAP.
Aici gasiti reteta SOMONULUI (SAU ORICE FEL DE PESTE) AROMAT LA CUPTOR.

4 comentarii:

  1. ÎȚI MULȚUMESC DIN SUFLET PENTRU RETETELE FRUMOASE SI GUSTOASE CARE NI LE ARATATI SA LE PUTEM FACE SI NOI SARUT MANA SCUMPA DOAMNĂ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Iti multumesc si eu pentru aprecieri, vizita si comentariu! O seara frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  2. Anonim3/3/24

    Esti maestra in bucatarie, sincer. Ce ai postat, am incercat si...a iesit totul WOW. Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult, ma bucur ca va plac retetele. O zi buna!

      Ștergere