23.01.2018

Tocanita de telina, ciuperci si carne de porc

Tocanita de telina, ciuperci si carne de porc este un preparat delicios, cu o aroma deosebita. Este tare buna si cu carne de pui sau de ce nu, simpla, fara carne. Recomand cu drag si aceasta reteta!❤  

Daca probati reteta mea de Tocanita de telina, ciuperci si carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut, toate sfaturile sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 700 g carne de porc 
  • 1 radacina telina(500 g) 
  • 1 borcan mic de ciuperci 
  • 1 ceapa 
  • un ardei gras(am folosit congelat) 
  • 2 linguri pasta de rosii
  • sare 
  • piper 
  • boia dulce 
  • 1 lingura rasa cu faina 
  • 2-3 linguri ulei 
  • cateva fire de marar(am folosit congelat)

Mod de preparare:
Spalam carnea, o tamponam cu prosoape absorbante, apoi o taiem in fasii(putin mai groase decat degetul mare). Dupa cum va spuneam mai sus, carnea de porc se poate inlocui cu carne de pui sau putem renunta la carne. Punem uleiul la incins intr-o cratita si rumenim bucatile de carne. Adaugam cepa tocata marunt, ardeiul taiat cubulete si ciupercile feliate.
Continuam calirea pana legumele se inmoaie putin, apoi turnam o cana cu apa. Fierbem totul aproximativ 10 minute, dupa care adaugam telina taiata cubulete. Dupa alte 10-12 minute punem pasta de rosii (bulion) si o lingura de faina pe care o diluam in putina apa. Condimentam cu sare, piper macinat si boia dulce. Dupa cateva clocote inchidem focul de sub cratita si adaugam mararul. Gata, am obtinut un fel de mancare delicios, cu un gust aparte. Recomand!😉
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii  plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete de MANCARURI CARNE/PESTE.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!