17.12.2017

Jumari

Daca tot am taiat porcul trebuia sa facem si jumarele, nu? Au iesit crocante si delicioase. Sper sa incercati si voi reteta, iar daca aveti recomandari le astept cu drag 😊 



Daca probati reteta mea de Jumari, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cum v-au iesit si cat de mult v-au placut. Toate sfturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
       
     Ingrediente:
  • slanina 
  • sare
  • o ceapa



Mod de preparare:
Taiem slanina in cubulete de aproximativ 2-3 cm sau mai mari( depinde cat doriti sa fie jumarile de mari). Incercam sa le taiem cat mai egale deoarece bucatelele mai mici se vor arde. Punem bucatile de grasime intr-un tuci sau intr- un vas cu fundul gros pe foc mediu. Amestecam ca sa nu se prinda. Cand slanina incepe sa se topeasca reducem focul si amestecam mai des. Cand jumarile s-au rumenit suficient le scoatem cu o spumiera si le punem intr-o strecuratoare. Le apasam putin in strecuratoare pentru a elimina grasimea. si le punem intr-un vas in care asternem mai multe straturi de prosoape de hartie. Presaram sare peste ele doar cand se racesc complet. 
Imediat dupa ce scoatem jumarile, in untura rezultata, adaugam o ceapa curatata si taiata in patru . Aceasta va ajuta untura sa nu rancezeasca. Cand untura este doar calduta, inlaturam ceapa si turnam 
untura(printr-o strecuratoare) in borcane sau garnita. O pastram la loc racoros.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de APERITIVE/GARNITURI.










Aici gasiti reteta POGACELELOR CU JUMARI.
Aici gasiti reteta HAIOSULUI CU OSANZA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu