14.11.2017

Salata cu limba de porc si ciuperci

O salata rapida si buna cu o textura care-mi place tare mult. Recomad cu drag sa o faceti si voi, este absolut delicioasa💙!

Daca probati reteta mea de Salata cu limba de porc si ciuperci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sun binevenite! 💚


    Ingrediente:
  • 800 g limba de porc(4 buc )
  • un borcan mic cu ciuperci marinate
  • 5 castraveciori murati
  • 3-4 linguri maioneza rapida (preparata ca aici)
  • o legatura marar
  • 3 catei de usturoi
  • sare
  • piper macinat

Mod de preparare: 
Mai intai spalam bine limba de porc si o punem la fiert in apa rece. Eu am fiert-o in oala sub presiune 45 de minute. Cand este bine patrunsa, o scoatem din oala si cand se racoreste putin o curatam de piele si grasime....nu o lasam sa se raceasca prea mult ca se va curata foarte greu. Dupa ce o curatam o lasam sa se raceasca complet.
Taiem castravetii in cubulete si ii punem la scurs intr-o strecuratoare.
Maruntim ciupercile, apoi  taiem limba de porc in cubulete.
Intr-un bol amestecam cubuletele de limba cu ciupercile si castravetii, apoi punem mararul tocat si usturoiul. 
Condimentam cu sare si piper macinat. Adaugam maioneza si omogenizam.
Punem salata intr-un bol, acoperim bolul si il dam la frigider pentru cel putin o jumatate de ora, apoi o putem servi. Deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.







Aici gasiti reteta SALATEI CU PIEPT DE PUI SI CIUPERCI.
Aici gasiti reteta de SALATEI CU PIEPT DE PUI, CARTOFI SI MAIONEZA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu