08.08.2017

Salata cu ton

O salata simplu de preparat si tare buna... rece, de la frigider. Este sanatoasa si gustoasa. Recomand cu drag reteta🌹!

Daca probati reteta mea de Salata de ton cu porumb, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile /sugestiile primite de la voi sunt binevenite. 

     Ingrediente:
  • 2 conserve cu ton in suc propriu
  • 4 cartofi 
  • o mana de masline
  • 3 oua
  • o conserva mica porumb
  • o ceapa rosie
  • o lingura otet
  • 1-2 linguri zeama de lamaie
  • 1-2 linguri ulei de masline sau vegetal
  • sare 
  • piper macinat

Mod de preparare:
Curatam ceapa si o taiem solzisori. O punem intr-un castronel si adaugam peste ea o lingura cu otet. Amestecam bine si o lasam deoparte.
Tonul din conserva il lasam la scurs intr-o strecuratoare. La fel si porumbul.
Fierbem cartofii in coaja. Cand sunt gata, ii scoatem din vasul in care i-am fiert, ii lasam sa se raceasca, apoi ii decojim.
Fierbem ouale si le lasam sa se raceasca.
Pregatim un bol si adaugam cartofii taiati in cubulete potrivite ca marime. Peste ei adaugam ouale taiate in bucati mai mari(oprim cateva bucati pentru ornat), ceapa cu tot cu otet, maslinele, tonul si porumbul. Stropim totul cu zeama de lamaie si ulei. Adaugam sare si piper si amestecam usor. Dupa gustul fiecaruia se pot adauga 2-3 linguri de maioneza.
Dam salata la figider pentru cel putin doua ore ca sa se raceasca, apoi o asezam pe un platou pe care asternem frunze de salata verde. O decoram dupa imaginatie si o servim alaturi de cei dragi.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca☺. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu