14.08.2017

Pui cu ciuperci si smantana

Pentru pranzul de astazi am ales sa fac un preparat simplu si gustos. Se prepara rapid si este pe gustul tuturor💛. Sosul gustos si catifelat, bucatelele fragede si aroma ciupercilor te fac sa mai vrei o portie😋.
 

Daca probati reteta mea de Pui cu ciuperci si smantana, va astept cu drag sa reventi si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.

    Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui dezosate(600 g)
  • o ceapa mai mare
  • un borcan mic de ciuperci
  • 200 ml smantana pentru gatit
  • o cana supa sau apa
  • o lingura rasa de faina
  • 3 catei de usturoi
  • 3 linguri ulei
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar

Mod de preparare:
Portionam carnea de pui, o spalam si o tamponam cu hartie absorbanta.
Incingem uleiul intr-o cratita si rumenim putin bucatile de pui. Cand sunt gata, le scoatem si in acelasi ulei punem ceapa tocata marunt. O calim cat sa se inmoaie putin fara sa se arda. Adaugam ciupercile feliate, amestecam si punem din nou carnita in cratita. Turnam o cana de supa/apa si acoperim partial cratita cu capac.
Lasam sa fiarba la foc potrivit pana lichidul mai scade si bucatile de pui sunt bine patrunse. Condimentam cu sare si piper dupa gust. Amestecam faina cu smantana si o adaugam peste carne. Amestecam continuu in cratita pana mancarea se ingroasa putin( 2 minute maxim). Spre sfarsit adaugam usturoiul zdrobit. Oprim focul de sub cratita si deasupra mancarii presaram marar verde tocat. Cam asta-i tot...simplu de facut, dar absolut delicios😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.














5 comentarii:

  1. Anonim13/7/22

    Delicios.Usor de preparat și nici prea costisitor.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  2. Anonim20/2/24

    Delicios! Ador retetele tale, Gicuta! Cu respect si apreciere, Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).