31.03.2017

Minciunele (uscatele)

Mi-a fost pofta de minciunele, le-am facut si le-am savurat cu placere....au fost delicioase. Stiu ca v-am facut si voua pofta si in curand o sa le faceti, nu-i asa? 😊 

Daca probati reteta mea de Minciunele(uscatele) sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

     Ingrediente:
  • 300 g faina
  • un ou
  • 200 g iaurt
  • o fiola esenta de vanilie
  • un varf cutit de sare
  • ulei pentru prajit
     Pentru servit:
  • gem de capsuni sau orice gem sau dulceata



Mod de preparare:
Cernem faina intr-un castron, facem o adancitura in mijlocul ei si adaugam restul ingredientelor.
Le amestecam si framantam un aluat potrivit de tare. Daca aluatul este prea moale mai adaugam 1-2 linguri cu faina.
Lasam aluatul sa se odihneasca un sfert de ora, apoi il transferam pe masa infainata, il mai framantam putin, apoi il intindem cu sucitorul intr-o foaie de aproximativ 35x25 cm.
Cu o rola zimtata sau un cutit taiem foaia de aluat in dreptunghiuri de aproximativ 5 x 2,5 cm. Crestam fiecare dreptunghi in mijloc si scoatem un capat prin crestatura.
Dupa ce terminam toate minciunelele de modelat punem uleiul la incins (foc potrivit) si incepem sa le prajim pe ambele parti pana se rumenesc usor. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape absorbante. 
Servim minciunelele cu gem de capsuni sau orice gem aveti si va place....deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu