22.05.2016

Frigarui asortate la gratar, cuptor sau pe tigaia grill

O reteta simpla, sanatoasa si foarte gustoasa. Se pot prepara cu carne de pui, curcan, porc si legume de sezon: ardei, ciuperci proaspete, rosii, dovlecel, vanata etc. Eu le-am fript pe gratar cu lemne, dar se pot face in tigaia grill sau in cuptor.

Daca probati reteta mea de Frigarui asortate la gratar, cuptor sau pe tigaia grill, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.


loading...


      Ingrediente:
  • 250 g piept de pui 
  • 250 g piept de porc 
  • 1 ardei rosu (capia sau gogosar) 
  • 2 ciuperci mari 
  • 2 cepe 
  • condimente carne
  • sare 
  • piper 




Aici gasiti reteta PIEPTULUI DE PUI PANE.
 Aici gasiti reteta CHIFTELELOR COAPTE IN CUPTOR.


Mod de preparare:
Spalam pieptul de pui si porc cu apa rece apoi il tamponam cu prosoape de hartie.
Taiem carnea in cuburi de cca 2 cm si o punem intr-un vas.
Adaugam condimente, sare si piper, apoi amestecam ca sa se distibuie uniform pe toate bucatile de carne. Acoperim vasul si-l lasam deoparte pentru 30 minute.
Curatam si spalam ciupercile, ceapa si ardeiul.
Le taiem si le asezonam cu sare si piper .
Infigem carnea si legumele pe tepuse in ordinea dorita. Daca aveti tepuse din lemn, le udati bine inainte de folosire.
Cum le putem coace
Pe gratarul cu lemne:

Asezam frigaruile pe graturul incins. Le intoarcem pe toate partile sa se friga si sa se rumeneasca frumos.
In tigaia grill:
Incingem tigaia si o stopim cu putin ulei. Asezam frigaruile si le intoarcem  pe toate partile pana se frig uniform.
In cuptor:
Tapetam o tava cu hartie de copt, o stropim cu putin ulei si asezam frigaruile pe ea. Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o jumatate de ora. Intoarcem frigaruile pe toate partile ca sa se coaca uniform. Simplu, rapid si bun, nu-i asa?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.






loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!